Regulamin sklepu internetowego lafurie
§ 1
Preambuła
1.
Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki użytkowników sklepu internetowego www.lafurie.pl oraz
zasady jego funkcjonowania.
2.
Regulamin skierowany jest do Klientów i określa zasady i tryb zawierania Umowy
Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Postanowienia ogólne
1.
Właścicielem i administratorem sklepu internetowego jest Magdalena Sobczak-Słopień,
prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Silver Magdalena Sobczak-Słopień z
siedzibą w Kaliszu, przy ul. Wyszyńskiego 21/146, NIP 618-192-13-32, REGON 387165860
2. Układ
elementów graficznych, treść, a także zamieszczone zdjęcia dostępne na
stronie www.lafurie.pl stanowią
własność Właściciela sklepu www.lafurie.pl
§ 3
Definicje
Użyte
w regulaminie pojęcia oznaczają:
Sprzedawca – Silver Magdalena
Sobczak-Słopień z siedzibą w Kaliszu przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 21/146.
NIP 6181921332, REGON 387165860
Klient – każdy podmiot
dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Sklep – sklep
internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.lafurie.pl.
Umowa
zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego
systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu).
Regulamin – niniejszy
regulamin Sklepu.
Zamówienie – oświadczenie
woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia zmierzające bezpośrednio
do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Konto – konto klienta w
Sklepie z przypisanym loginem i hasłem zawierające dane podane przez Klienta
oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
Formularz
rejestracji –
formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie konta klienta
Formularz zamówienia – usługa elektroniczna
umożliwiająca złożenie zamówienia.
Dzień
roboczy –
jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy.
Produkt /
Artykuł –
dostępna w sklepie internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy
sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa
sprzedaży –
umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za
pośrednictwem sklepu internetowego.
Zamówienie – oświadczenie
woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające
bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.
§ 4 Konto
1.Wymogiem
technicznym do korzystania ze sklepu internetowego www.lafurie.pl jest posiadanie komputera
lub innego urządzenia elektronicznego mającego dostęp do przeglądarki
internetowej oraz dostęp do Internetu.
2.
Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z
podaniem danych personalnych Klienta niezbędnych do realizacji Zamówienia.
Użytkownik zakładając konto wybiera indywidualny login oraz hasło. Założenie
konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
3.
Posiadanie indywidualnego konta umożliwia weryfikację historii zakupów
zrealizowanych za pośrednictwem sklepu internetowego www.lafurie.pl
§ 5 Warunki zawierania umowy sprzedaży
1. Klient
może złożyć zamówienie po zarejestrowaniu poprzez swoje konto jak również nie
posiadając konta. W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest
wypełnienie formularza zamówienia.
2. Podane na
stronie ceny, są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek
VAT.
3. W
podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie zamówienia oraz o
kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie
wypełniania formularza zamówienia.
4.
Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią
regulaminu i go zaakceptować. Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, ale
konieczna do złożenia zamówienia.
5.
Zaakceptowanie wypełnionego formularza zamówienia poprzez kliknięcie hasła
„Kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru” jest jednoznaczne z zawarciem przez
Kupującego umowy sprzedaży.
6. Po
dokonaniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu
zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi
wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez
Klienta do formularza podczas składania zamówienia.
§ 6 Płatności
1. Klient ma
do dyspozycji następujące formy płatności:
a. gotówka
przy odbiorze osobistym po uprzednim uzgodnieniu tej formy realizacji
zamówienia,
b. płatność przelewem tradycyjnym w formie przedpłaty na rachunek bankowy
Sprzedającego,
c. płatność za pomocą Przelewy24.
2. W
przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych
Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od
dnia zawarcia umowy sprzedaży, w przeciwnym razie umowa sprzedaży zostaje
uznana za niebyłą, a zamówienie anulowane.
3. W
przypadku braku płatności internetowej w przeciągu 3 dni roboczych, zamówienie
zostanie anulowane, a Klient ostanie powiadomiony o tym fakcie poprzez
wiadomość e-mail.
§ 7 Warunki i termin dostawy zamówienia
1. W
przypadku wyboru płatności gotówką zamówienie zostanie przekazane do realizacji
niezwłocznie i oczekiwać będzie na odbiór osobisty w uzgodnionym przez Strony
terminie.
2. W
przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym lub elektronicznym zamówienie
zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po chwili uznania wpłaty na
rachunek bankowy Sprzedawcy, nie później niż na następny dzień roboczy.
3. Dostawa
zamówienia dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Możliwa jest
wysyłka poza granice Kraju po uprzednim uzgodnieniu ze Sprzedawcą.
4. Dostawa
Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Koszty dostawy” oraz
w trakcie składania Zamówienia. Przy zamówieniu jednocześnie kilku produktów
koszt przesyłki pobierany jest tylko jeden raz.
5. Termin
dostawy produktu do Klienta na terenie kraju jest zgodny z serwisem firmy
kurierskiej.
6. Klient ma
obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia
uszkodzenia przesyłki, niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie
oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie
wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem może uniemożliwić
wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
§ 8 Reklamacje
1. Sprzedawca
ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.
2. Podstawą
reklamacji jest paragon lub faktura.
3. Reklamacji
nie podlegają różnice w wyglądzie oraz kolorze itp. wynikające z ustawień
ekranu urządzenia.
4. Nie
stanowią przesłanki do wszczęcia procedury reklamacji takie działania jak
niewłaściwa pielęgnacja lub efekty będące wynikiem właściwości produktu
naturalnego.
5. Wszelkie
reklamacje należy zgłaszać pisemnie poprzez przesłanie wypełnionego formularza
pocztą elektroniczną na adres info@lafurie.pl. Na podstawie załączonej
dokumentacji – w tym zdjęciowej – Kupujący zostanie poinformowany o podjęciu
dalszych działań ze strony Sprzedawcy, w tym odesłanie produktu do Sprzedawcy.
6. Sprzedawca
ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż
w 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Podstawą do wszczęcia procedury
reklamacji jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny dostępny na
stronie www.lafurie.pl oraz dołączenie
paragonu lub faktury.
7. Zgłaszane
reklamacje będą rozpatrywane z uwzględnieniem obowiązujących przepisów
prawa w tym w szczególności w Kodeksie Cywilnym jak również z
uwzględnieniem zapisów o sprzedaży konsumenckiej.
8. W
przypadku zauważonych braków w przesyłce, prosimy o niezwłoczny kontakt ze
Sklepem poprzez wiadomość e-mail nie później jednak niż w ciągu 24 godz od
momentu odbioru przesyłki od kuriera.
9. Wszelkie
uszkodzenia przesyłki należy zgłaszać kurierowi przy odbiorze odnotowując ten
fakt na liście kurierskiej/skanerze oraz spisując protokół szkodowy dostępny u
kuriera. W przypadku widocznych uszkodzeń brak odnotowania takiego faktu może
skutkować nie uznaniem reklamacji.
§ 9 Prawo odstąpienia od Umowy
1. Klient
będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni
kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą elektroniczną na adres info@lafurie.pl lub kurierem/pocztą polską na
adres:
Silver Magdalena
Sobczak-Słopień
62-874
Piegonisko Pustkowie 35C.
3. Warunkiem uznania
zwrotu jest odesłanie artykułu nieużywanego, z oryginalnymi metkami, czystego i
pozbawionego obcych zapachów, dołączając dowód zakupu.
4. Klient ma
obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia odstąpienia od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi
bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
5. Sprzedawca
ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od
umowy zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności za towar.
6. Sprzedawca
dokonuje zwrotu płatności za towar zgodnie z opisem:
a. Przy
przedpłacie na konto – na numer konta podany w formularzu,
b.
Przy płatności Przelewy24 w takiej formie, w jakiej płatność została wniesiona,
c.
przy płatności gotówką – w takiej samej formie.
7. Prawo
odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz
nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§ 10 Postanowienia końcowe
1. W sprawach
nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa
2. Aktualny
Regulamin sklepu Internetowego jest publikowany na stronie www.lafurie.pl oraz na każde żądanie Klienta
może mu być dostarczany drogą elektroniczną na wskazany w formularzu
rejestracyjnym adres e-mail.
3. Sprzedawca
zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu.